/ Allmänt /

Visst är det väl det man önskar.

Givetvis önskar man väl att man träffar någon som man kan dela upplevelser, vardagen, livet, glädje och även sorg med.
Men det är väldigt svårt att träffa någon som känner liknande som en själv.
Att vara i samma fas i livet och att känna samma känslor.
Att finns någon som kompletterar en som person och man känner sig trygg med.
Där attraktionen är där, kommunikationen och samspelet.
Att leva två nära varandra krävs en oerhörd mognad, förståelse, respekt och öppenhet.
Att det ska fungera på många plan är som att vinna på lotto, känns det som.
Jag klarar mig själv, men givetvis längtar man efter någon att älska och att bli älskad av.
Men det är nästan tabu att erkänna för det kan misstolkas, skrämma om det tolkas som desperat för att man är ärlig.
Jag är långt ifrån desperat men jag är alltid ärlig, man vill väl inte leva ensam hela livet.'men jag saknar inte en tråkig vardag där man tar varandra föregivet och respekten för varandra sinat.
Och så blir det väldigt lätt i dom flesta fall.

Just nu fokuserar jag på barnen, jobb, vänner och min familj sen får ödet ta mig dit det är meningen 😘