/ Allmänt /

Jobbigt ibland och vara jag

Som ni säkert redan förstått så är jag ganska "mycket" som person.
Jag tar mycket plats i mig själv.
Vill mycket, ska mycket, vill hinna mycket, syns mycket och ger mycket av mig själv.

Det kan vara ganska stressande och tröttsamt ibland.
Vem ska orka med det tänker jag, Hahaha...
Jag har svårt för att vara mittemellan.
Jag är antingen av eller på, i dom flesta situationer.

Får lätt "panik" om jag inte får ut det jag vill ha sagt och om jag inte känner mig förstådd.
Det gör mig lätt osäker och jag blir ganska dryg i min jakt efter bekräftelsen.
Sjukt drygt 😝

Men va fan , jag är jag och jag gör det bästa jag kan!
Mer kan jag inte!

Love me or don't 😘

Jag försöker använda all energi jag har och det jag är på olika sätt så som att måla det på duk och skriva.
Det e jag bättre på än relationer 😝

Puss på er 💋