/ Allmänt /

Varannan vecka liv.

Det e sjukt vilka kontraster det är i mitt liv.
Måndag udda v.
Börjar jobba 10.00-16.00 hämtar barnen  på skolan, tar oftast lite tid att få dom därifrån.
Hem och laga mat och försöka umgås lite.
Slänga in dom i duschen innan sängen och vi lägger oss tillsammans alla tre.
Det blir vår mysstund då vi kan prata om vad dom gjort veckan hos deras pappa och hur skolan varit.
Älskar somna med dom nära eftersom jag annars sover ensam i 180 sängen.
Tisdag ringer klockan 06.15 och Anton brukar gå upp direkt medans sönntutan Tyra får man dra upp.
Jag hoppar in i duschen och barnen får frukost.
Kläder på och frukt i väskan sen går vi till skolan 08.00.
Jag cyklar till jobb och jobbar 9-16.
Sen är det samma visa fram till helgen.
Helgen försöker vi hitta på något kul och även hälsa på mormor och morfar.
Måndagen kommer och det är byte till deras pappa, som oftast märks på barnen och dom är lite låga.
Dom tycker det är jobbigt och kommer nog aldrig tycka det är kul men vi för det bästa vi kan av situationen.
Veckan utan barnen jobbar jag 10-21 och när helgen kommer jobbar jag även lördag.
Sen blir det något kul med vänner eller tillbringar jag tid i studion med färg och penslar.

Mellan varven dagligen försöker jag uppdatera mig på socials medier för att sprida min konst.

Stora kontraster att kastas ut i singellivet ena veckan och familjeliv nästa.