/ Allmänt /

7mila service

Får ofta höra från kunder, åh du ser alltid så fräsch ut!

Men hör oxå ofta att naturligt vacker är det finaste.

Det är ju faktiskt såhär att köper du något nytt så behöver det underhållning för att se bra ut?
Bilar behöver ex service ibland.
Visst e det härligt med dom som är naturligt vackra, men inte alla som föds så.
Har du någonting du mår dåligt över som kan fixas , så tycker jag inte man ska döma.

Man behöver oxå ta hand om sig då och då.
Det är faktiskt A och O!

Fotvård minst 2 ggr om året.
Bra produkter från hudterapeut till ansiktet.
Ansiktsbehandlingar.

Håret är superviktigt och gör väldigt mycket för ditt utseende.
Har du dyra snygga kläder så spelar det ingen roll om nu håret ser hemskt ut.
Satsa hellre på håret!

Jag fixar mina naglar och fransar var tredje vecka.
Köper dermaquest från min kollega Virginia som jobbar med bla hud, till mitt ansikte.

Träna är viktigt, jag har svårt att komma igång men borde!

Att vara naturlig är viktigt till en viss mån, men underhåll behöver alla!

Små medel som kan göra enormt!

Behöver du råd och tips om bra folk till dina behandlingar så skicka ett mail.

[email protected]
Puss på er 💋