/ Allmänt /

Ja! Detta är jag och jag tänker inte ändra mig för någon!

Jag är en person med ett stort hjärta som alltid varit mån om människor i min omgivning!
Varesig om dom varit svarta, vita, blåa, gröna eller gula!
Kan jag hjälpa så gör jag det, ofta har det kostat mig mer än vad det gett, men har alltid varit mer tillags för andra än för mig själv!
Jag lär mina barn hur man ska bete sig mot andra och vi ger ofta tiggare pengar, för dom ska lära sig att hjälpa och ha empati.
Lär dom att stå för vem dom är och vara stolt över det!
Alltid göra det som dom vill men aldrig skada någon annan på vägen!
Jag vänder ofta ut och in på mig själv för andras skull och har ofta i mitt liv tagit skit och tagit på mig saker för andras skull för att det varit enklast, vilket är fel!
Men jag är en sådan person som bryr mig mer om andra än om mig själv.  
Med åldern och min historia och mina trauman har gjort att jag försökt att lägga mer energi på folk i min närhet som ser min godhet och är tacksam för den.
Som är lika goda tillbaka, andra har ingen plats i mitt liv.
Har haft väldigt få ovänner i mitt liv och har alltid försökt att göra det rätta.
Man kan helt enkelt inte vara alla till lags, man kan inte vara varken omtyckt eller älskad av alla.
Det tog min energi förr, för att det har varit min ambition..
Att vara omtyckt av alla.
Idag bryr jag inte mig alls om det.
Jag är som jag är, jag har folk i min närhet som älskar mig precis som jag är, dom är värda min tid och jag deras.
Livet är för kort för att försöka hjälpa folk som inte kan bli hjälpta.
Eller att lägga energi på att vara omtyckt av människor som inte förtjänar det.
Jag har aldrig någonsin gjort någon illa, inte medvetet alla fall!
Skulle aldrig sjunka så lågt att kalla folk för olika saker eller nedvärdera någon.
Det är enbart svaga människor i mina ögon som agerar så, enbart för att höja sig själva!
Sånna människor ska man akta sig för, dom är manipulerande och vill bara få med andra svaga människor att hålla med så dom får känna sig som en "ledare", bara för att göda sin dåliga självkänsla och inbilla sig att dom är bättre än alla andra! ( Hitler) 
Jag är för mogen och har för högt iq för att bete mig på det viset!
Det kan vara lätt att hamna i fällan men akta dig för människor som inte applåderar när det går bra för dig!
Man kan aldrig vara alla till lags.
I mitt liv när jag lyckats med något eller det gått bra, så har alltid någon velat trycka ner och sänka en.
I dag är jag för stark för att bry mig.
När jag var yngre blev jag osäker och backade från min framgång för att inte skapa problem.
Jag har blivit van att jag alltid retar någon för att jag är jag?!

Jag är van vid påhopp för att tydligen är det något hos mig som retar dom?
Vad vet jag inte men förmodligen för dom inte kan sänka mig?
Dämpade alltid ner mig som ung för att inte det skulle bli avundsjuka om någon skulle ge mig uppmärksamhet.

Resultatet av att vissa såg en som ett hot, blev att jag började tro att det var fel på mig för att jag bla var driven mot ett mål i livet.
Jag ville och vill nå högt!
Jag vet att jag kan erbjuda något i denna världen för den jag är, det finns en anledning att jag kom till denna världen och jag är driven till att ge allt vad jag kan som är unikt för att vara jag till denna världen.
Min drift, kostade mig alltid någon "vän"eller två.
Sorligt nog är det så fortfarande i dag, skillnaden är att det inte får mig att dämpa ner eller backa idag!

Jag trodde det var fel om man stack ut och vågade.
I dag är jag för stark för att bry mig om det!

Svaga osäkra människor kommer alltid försöka sänka andra som vågar och har mål.
Svaga människor kommer alltid se starka människor som ett hot.
Lyckas inte dom så ska bannemaj ingen annan lyckas heller.
Kör på och var den du är!
Sikta högt om det är ditt mål!
Rensa bort dom svaga, manipulerande människorna som inte vill dig väl!
Är någon svag men inte är elak pga av det, så kan din hjälp behövas för att dom ska må bättre. 
Skada ingen på vägen dit, var dig själv och ha ett öppet hjärta, det kommer ta dig långt!
Alla är vi unika och har något som är meningen vi ska tillföra denna värld.
Gäller bara finna det!
❤️