/ Allmänt /

Webshop Hemsida och Brickor.

Oj vilka dagar jag haft.
Enormt mycket kul inom konsten, fantastiska förslag och idéer som jag hoppas innerligt går i lås.

En god vän till mig har hjälpt mig bygga min hemsida, bloggen kommer ligga kvar men jag vill ha något proffsigare nu.
Vi har även startat webshop och brickorna kom idag.
Dom var så himla mycket snyggare i verkligheten än vad jag kunde föreställt mig.
Jag blev och är så sjukt stolt när jag tittar på dom, att det är min egen produktion!
Underbar känsla.
Och inte nog med det så såldes alla slut en timme efter jag hämtade dom!
Jag har lagt en ny order och hoppas verkligen att dom hinner komma innan jul men i värsta fall så får kunder vänta tills januari.

Jag är så himla glad och stolt.





Allt vänder till slut, och nu börjar jag få medvind och jag bara njuter och hoppas på en rejäl vindpust som pushar mig längre fram.

Gå gärna in och se min nya hemsida.
Den är helt ny och kommer att utvecklas mer men detta är en riktigt grym början.

www.artbytess.se

💋 T.W
framgång / konst / kärlek / lycka