/ Allmänt /

Pappa ❤️

Förevigt saknad, förevigt här.
I mitt hjärta jag alltid håller dig kär.
Ingen mer smärta du nu har, vi smärtan nu får känna älskade Far.
Du finns alltid här hos oss kvar, i varje steg och i varje andetag vi tar.
Kan inte förstå vad som hände , men jag vet att du stark kärlek kände.
Att lära sig fortsätta utan dig är obegripligt för mig.
Men du hade velat att vi kämpa vidare ändå, hur ont det än gör, och att huvudet har svårt att förstå.
Vet att du lever kvar i oss pappa för alltid och det värmer i mörkret som vi är i just nu.
Men vi ser ljuset längre fram, dit ska vi nå med hjälp av din hand. ❤️
Ser dig framför mig att du med Mustangen kör, med ett leende och Elvis i radion hör.
Du har en plats för mamma där, men hon får vi behålla länge här.
Hon är trygg här med oss och vi vet du tar hand om henne sen förstås.
Men vi får ha henne kvar i många år till och det vet vi även att du vill.
Du va Kingen här på jorden, jag vet att du även nu använder dom orden.
"King of the road", vår pappa och mammas man, när du lämnade var det en stor bit som försvann.
Ett stort tomrum i våra hjärtan, men du bar på största smärtan.
Allt du gjort i livet för vår skull och aldrig satt dig själv först, trots smärtan och att du inte kände hunger eller törst.
Du fick alltid oss att le, fast vi inte din smärta kunde se.
Vi kunde bara föreställa oss, men nu orkade kroppen inte fortsätta att slåss.
Jag saknar dig älskade pappa. 
Jag ska fortsätta kämpa i din anda, aldrig ge upp och aldrig stanna.
Inget var omöjligt för dig, inget är heller omöjligt för mig.
Jag önska du kunde varit kvar ett tag till, men man får tyvärr inte alltid som man vill.
Vet att du förevigt finns här ändå, du kommer alltid i våra hjärtan slå.
Vaka över oss pappa från ovan , du i en annan värld nu får sova. ❤️
Du har alltid gjort allt för oss i familjen och alla du någonsint känt, detta är det värsta som mig hänt.
Det gör så ont...