/ Allmänt /

Styrka kärlek familj

Jag är så stolt över dig pappa Dennis Wahlgren som kämpar mot denna hemska sjukdom.
Att du tar dig upp på morgonen, försöker vara pigg och glad trots den smärta jag förstått att du bär.
Inte bara fysiska smärtan men jag kan tänka mig att det även gör ont psykiskt.
Men du är stark och jag är så stolt över att vara din dotter, att få ha dig som min far och förebild, för det är du.
Jag är så stolt över dig och din styrka, trots att du har ont och är trött så umgås du med dina barnbarn så ofta du kan även om det kan vara tufft med tempot och ljudnivån.
Jag är så stolt.
Jag är stolt över dig,  mamma Britt-Marie Kicki Svensson som även du är stark i denna utsatta situation som vi alla i familjen ofrivilligt satts i.
Du håller dig uppe för pappa, för oss och inte minst för dig själv.
Du har kämpat dig igenom detta och kämpar fortfarande, du har fått va familjens pelare och vara den "vuxne"som ska säga till oss barn - att det e bra och det ordnar sig.
Detta har vi aldrig krävt av dig men du har din moderliga instinkt och tagit den rollen på automatik.
Men mamma det är vi allihop som är vuxna nu, du behöver inte ta allt som ditt ansvar.
Vi finns här, vi alla är ett.
Jag är så otroligt stolt att vara ert barn, ni är allt man någonsin kan önska sig från sina föräldrar.
Jag älskar er och tillsammans tar vi oss igenom detta, och pappa SKA bli frisk!
❤️❤️ #Fuckcancer 
cancer / familj / kärlek / styrka