/ Allmänt /

Kosmetisk tatuering

Har du glesa bryn och får alltid hålla på att måla i dom?
Vill du ha mer markerade bryn eller bara en mjuk naturlig linje?
Vill du ändra formen eller lägga till några "strån" där det blivit tunnare?

Jag hade dessa problemen och kollade lite på kosmetisk tatuering för ett par år sedan men var livrädd att göra det och det skulle se ut som dom var ditritade med tusch.

Jag hittade Dorota Grzybek på De Belleza i Malmö som visade bilder på sina arbeten med kosmetisk tatuering och jag blev sjukt imponerad!!

Hon gjorde mina bryn och det så helt naturligt ut!
Hon använder sig av stråtekniken så det blir så naturligt som möjligt!
Givetvis gör hon även helt ifyllda bryn också om du vill ha det men det ser inte naturligt ut, så vill du ha det naturligt så gör hon strån!
Bryn betyder så mycket för utseendet för att rama in och markera dina ögon.

Ord.pris är 4800:-
Just nu är det erbjudande på 3200:-
Och om du uppger "TESS" vid bokning får du ytterligare 10% rabatt!!

Det håller 2-5år.
Se deras FB sida så ser du fler bilder!

https://www.facebook.com/deBellezza/

Jag gjorde även en kosmetiskt tatuering runt läpparna för att markera läpplinjen, jag är så himla nöjd!
Dorota är magisk!! ❤️❤️
Bilder lånade från deras sida! 








www.debellezza.se
debellezza / kosmetiskt / lips / läppar / malmö / tatuering / ögonbryn / ögonbryns tatuering