/ Allmänt /

Fryser fettet!

Idag är jag hos underbara Johan Nordqvist på Bellakliniken i Helsingborg och hans supergulliga sköterskor.
Johan har varit delägare i Citadellkliken tidigare men ville köra ensam på eget namn som nu blev Bellakliniken.

Johan sydde ihop mina magmuskler efter barnen och jag blev så nöjd.
I mitt fall hade magmusklerna delat sig och ville inte själv gå tillbaka.
I vissa fall går dom ihop efter graviditeter och i vissa fall inte, i mitt fall inte.
Jag fick oxå ett brock på naveln som gjorde ganska ont pga att magmusklerna va delade. 

Johan är enormt duktig, proffesionell och väldigt kompetent inom plastikkirurgi.
Han är dessutom en otroligt ödmjuk och fin person vilket är jätteviktigt att man känner sig omhändertagen och att sin läkare bryr sig om en. 



Hans sköterskor är supergulliga och tar alltid väl hand om en samtcart man alltid känner sig viktig och speciell.

Idag är jag hos Petra Svenlin som är Johans sköterska och vi ska frysa bort det lilla fett som envist varit kvar ovanför naveln efter graviditeterna.

Man ligger med ett munstycke som suger upp "valken" och fryser ber fettdepåerna som man sedan kissar ut.

Man har ett gelomslag på under munstycket för att skydda huden.
Man fryser ner till -10 som sedan "dör" och kroppen tar hand om det och man blir av med oönskat fett.

Första minuterna va en märklig känsla och det ömmade lite, men efter ca 4 min så e det bara skönt och lite svalt.
Nu ligger man här i ca 1 timme och kopplar av.

Funderar du på att frysa bort fett eller någon annan kosmetisk behandling så kontakta BellaKliniken i Helsingborg.

Skulle aldrig lita på någon annan än Johan Nordqvist.
http://bellakliniken.com/





💋
Bellakliniken / Citadellkliniken / Helsingborg / fd / fett / frysa