/ Allmänt /

Förlorad tid men det är aldrig försent.

Jag tar igen en dal idag som jag missat tidigare i mitt liv.
Jag skaffade pojkvän när jag var 15år och vi höll ihop i nästan 5år, sen var det två långa förhållanden efter det oxå.
När mina vänner hade ensamtid och utforskade livet på många sätt så hade jag förhållande och var inte ute något speciellt eller fick testa mina egna gränser.
Man bör göra det, det är viktigt för sin egen utveckling och sin självkänsla.

Jag känner mig som 20 i sinnet idag och är precis i den fas som mina vänner var då när vi var 20.
Jag behöver denna tid och jag behöver lära känna mig själv och ha kul.
Jag stormtrivs att göra mina saker utan någon som kväver mig eller ställer krav.

Alla behöver vi utforska oss själva och livet, för att vi ska kunna lära känna oss själva.
Man måste tillåta sig själv att ha kul och leva annars mår man inte bra.

Just nu går jag igenom min 20 ålder och har kul men med den livserfarenhet jag har idag så blir min 20 så mycket bättre.

Det är aldrig försent!
Gör vad du vill och känner för och strunta helt och hållet i vad andra tycker.
Du är du, och vi alla står alltid ensamma till sist, så vem bryr sig?
Gör allt med kärlek och ödmjukhet så kommer du nå långt, det är precis det jag gör nu 💋