Varannan vecka förälder

Ni blir 5 år äldre men i min värld endast 2,5år då vi missar halva tiden med varandra. Det är den tuffa biten med att vara varannan vecka förälder. Att inte ha kontroll och veta vad ni gör alltid. Psykiskt är den plågsam, den känslan. Att höra av andra - jag träffade dina barn i helgen. Och jag har inte haft någon aning om vad ni gjort och inte gjort. Extremt mycket negativitet i detta inlägg och jag är fullt i förstådd med att man inte ska vända det negativa först. Men jag måste oxå vara ärlig och dessa tankar och känslor finns där och är plågsamma. Det gör ofta ont för detta var inte alls vad jag föreställde mitt liv att bli. 

Jag älskar mina barn över allt annat och vi har extremt mycket kvalitet när vi ses varannan v. Men känslorna finns där och jag måste vara öppen med det. ❤🙏 

.

.

#livetssomvarannanveckaförälder


(null)