/ Allmänt /

❤️😢

Att en kväll för många år sedan skulle ändra min väns liv föralltid.
Ett slagsmål, någon stampar honom på huvudet när han ligger ner gav skador på hjärnan som ledde till åtskilliga EP anfall.
Ofta slog han huvudet i samband med ett anfall.
Han visste han skulle lämna oss tidigare.
Han sa det tydligen ofta.
En jävla kväll, ett slagsmål, så jävla onödigt.
Inget är konstaterat men man tror att dödsorsaken va ett anfall.
Hans sista.

Tänk er för ni som är ute och slåss, när ni möter ett kaxigt gäng eller hamnar mitt i ett bråk.
Gå där ifrån om ni kan.
Ett slag kan förändra allt.
Jag är så ledsen och samtidigt upprörd.
Det gör så ont att vi aldrig hann ses, som vi pratade om för ett år sedan.
Du bodde bara någon gata bort från mig, och vi tog aldrig tag i det.

Man är så duktig på att skjuts fram saker.
Men vad visste vi?
Att du som fyllt 39 skulle lämna redan?
har fått se videos och bilder på dig genom din närmsta vän sen dagis och jag blir så glad av att se att du var precis som jag minns dig från förr, exakt spm förut.
Livet var bara en lek för dig och Glenn.
Ni är så unika och ni var så lika varandra.
Satt med Glenn och pratade om dig länge igår.
Jag vet att du var där med oss.
Vi sa flera gånger att vi kunde höra ditt skratt.
Du var speciell.
Jag önska jag kunde träffa dig en sista gång.
❤️
Vi tog en bild tillsammans jag och Glenn på exakt samma plats som du och Glenn tog för inte så länge sedan, på Malmö Live.
Du skickade ett tidningsurklipp till mig förra året som du hittat på oss när vi gick i 2b på Humlemadsskolan i Arlöv.
Du och jag kom i tidningen när vi var på Möllan med klassen.
Finaste Stefan, "stilige Stille" jag har så mycket minnen och vi tillhör varandras historia, i varandras hjärtan föralltid. ❤️
Vi ses igen, det är jag övertygad om.
Här är även boken jag köpte, tror du hade gillat den för du gillade gamla fina saker.
Vi skrev i boken med minnen från dig som vi vänner har, och gav till din mamma.
❤️