/ Allmänt /

Stormtrivs med livet men glömmer att jag snart är 38

Jag känner mig verkligen som 25 i sinnet.
Ofta när jag ser gravida kvinnor och familjer så kan jag tänka fram i tiden att jag någongång oxå ska vara med om det livet igen.
Jag är i en fas i livet som min hjärna fungerade när jag var 25 att jag har hela livet framför mig och jag ska hinna med otroligt mycket. 
Just nu vill jag leva livet, satsa på min karriär och nå högt.
Och senare ta familjelivet med små barn igen, graviditet, husköp och planering för framtiden som en hel familj.

Då påminner jag mig att min åldersiffra är högre än mitt sinne.
Jag har haft min tid med familj och satsar nu på karriär mer än någonsin.
Men känner en sorg över tanken att inte hinna med familj om några år pga att siffran då är högre.

Jag vill inte ha barn nu men om några år.

Just nu är jag i en fas precis som många var i huvudet när dom var 25!

Rättar siffran mer till 28 för den är mer rätt?

Jag hoppas att jag hinner med allt jag vill uppleva och göra i mitt liv.

Just nu vill jag bara ha kul, leva, utforska och lyfta min karriär högre än någonsin.

❤️