/ Allmänt /

Håret av och klippt kortare.

Så skönt att bli av med extensionen igår.
Gick ganska snabbt denna gången.
Är ganska sugen att vänta med att sätta i nytt men ska det bli av inom kort så måste jag göra det ikväll annars är det svårt med tid.
Kör en omgång till sen låter jag nog det vila nästa gång.
Gillar överdriva längden i kontrast till snaggen på sidan.
Gillar den looken, samt att jag ofta har det i hästsvans och jag tycker att det blir mer frisyr med lång svans än kort.
Är ju oxå ett bra sätt att visa kunder när dom kommer in och indrar om extensions att jag kan visa hur bra det kan bli.




Josefin va så söt och hjälpte mig hela kvällen.
Josefin är vår elev som jag jobbat med nu i över två år.
Hon var min elev på min förra arbetsplats och ville gärna efter mig när jag bytte.
Hon är helt underbar och vi har så enormt kul ihop trots att jag är 17 år äldre!
Fyfan va det blev tydligt när jag skrev det så!!
När Josefin föddes började jag jobba inom frisörbranschen!
Sjukt!! Hahaha..
Jag är nog ganska ung på sättet eftersom kontrasten inte märks när vi umgås. 😝

Ikväll åker nytt hår i igen.
Wait and se the result!
💋