/ Allmänt /

Vissa dagar bättre och vissa dagar sämre

Vissa dagar påminna jag om att min framtidsbild rasat samman.
Saknaden efter mina barn är starkare vissa uppehåll än andra.
Jag saknar dom givetvis varje dag dom inte är hemma men vissa veckor är lättare än andra.
Men minns som igår när folk sa att man vänjer sig och jag blev arg för det skulle aldrig hända mig.
Jag hade vigt mitt liv för barnen och älskade min roll att vara vid deras sida varje dag och sköta familj och hem.
Men visst vänjer man sig.
Man har inget val och samtidigt tror jag att det är bra att få tid för sig själv en vecka och satsa på sig själv och en vecka fokus på barnen.❤️


#1 / / Jeanette:

Förstår exakt vad du menar! Vill inte heller vara utan mitt lilla hjärta men missunnar såklart inte henne att träffa pappa. Men det är tufft och jag kan stundtals uppleva det hela onormalt att en mor ska behöva vara utan sitt barn..
Kämpa på och tack för att du satte ord på känslan.
Kram