/ Allmänt /

Man kan inte va bra på allt.

Men jävligt svårt att va bra på allt. Kan inte få tiden och energin att räcka till att ha vänner, karriär och förhållande i nuläget. 
Valt själv att isolera mig så jag har mig själv att skylla.
Valt att fokusera på det som e viktigast just nu och det är överlevnad. 
Resten får komma sen.
Pallar inte tjejgäng=drama därav har jag valt att hellre va ensam. 

Har svårt att få tiden och energin att räcka till.
Därför finns inte tid till en partner i dag, fast jag kan sakna någon som finns här hemma när jag kommer hem.

Utan det stöd från min familj jag har hade jag inte varit där jag är i dag.
Den tuffa tid med min seperation var endast min familj som höll mig vid liv.
Dom betyder allt!
Jag älskar er!!!!! ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Har en fantastisk vän Jens , som alltid hjälper mig och ställer upp.
Är inte van vid det och kan ärligt säga att det känns lite obekvämt på nått sätt när man inte är van.
Jag är van att få hjälp av folk som jag sen köper en massa saker till.
Men Jens hjälper mig för han vill göra det utan att kräva betalning.
Det är en riktig vän.
Jag hade aldrig klarat mig utan honom i mitt liv.

Min kusin Jenny är en trogen väninna som alltid finns där oavsett om vi inte hörts på ett tag.
Jag älskar henne.

Mina kollegor är oxå helt fantastiska ❤️

Jag valde för många år sedan att hålla avstånd till tjejgäng för det är alltid massa tjafs och drama, jag orkar inte det.
Gav det en chans för 10 år sedan men för ca 2-3 år sedan så blev det nog för mig.
Jag hade vänner där som svek mig ordentligt och det va droppen.
Dom resterande va och är superfina men tyvärr drabbades dom oxå för jag drog mig ifrån.

I nuläget är prio att må bra och skaffa ett bra liv med barnen oberoende av andra.

Ekonomiskt är det många gånger tufft, och då säger många
- du måste skaffa dig en man!

ALDRIG LIVET! Inte någonsin för den anledningen!
Jag vill träffa någon som älskar mig och jag älskar honom villkorslöst och att känna äkta kärlek.
Absolut inte för det är enklare att va 2!
Det e ju sjukt att säkert många tänker så!
Jag är stark och vill klara mig själv!
Envis som synden och jag triggas av att klara mig själv oxå!

Men i lördags blev det uppenbart hur ensam man egentligen är.
Folk kom med blommor och visade stöd som jag aldrig kunde fantisera om, folk som inte står mig nära.
Varav många som står mig nära inte gjorde sig besvär att komma förbi.

Hela mitt liv har jag känt av att backa för att inte få ovänner pga att man blir ett hot om man lyckas ta sig framåt.
Gud nåde om man tig för mycket plats och strävade mot ett mål.
Då va man ung och osäker och valde att "tystas" och backa.
I dag kör jag på det som jag vill!
Därav betyder denna tavlan mycket jag gjort.
140x180


" LET ME BE ME "

///////

❤️