/ Allmänt /

Hypnos

Igår var jag på introduktion hos Dan Ahtola som jobbar blandande med Hypnotisering.
Jag är väldigt skeptiskt mot allt flummigt men väldigt nyfiken!
Igår fick jag en introduktion och vi gick igenom hur allt funkar.
Fick känna på en liten hypnos.
Jag förväntade mig att jag skulle va helt "borta" men man är fortfarande medveten men väldigt avslappnad.
Idag körde vi en riktig och jag tyckte det var svårt att släppa mina medvetna tankar och komma djupare.
Kändes som jag spjärnade emot och blev lite irriterad på mig själv för det.
Idag blev det inte mycket fokus på rökningen men väldigt intressant ändå.
Rökningen kan ju grunda sig djupare och vi vet ju att rökning även handlar om självdestruktivt beteende.
Förhoppningen och förväntningarna jag har är att omprogramera hjärnan och sluta.
Men åldern känner jag att man blivit mer och mer nyfiken på allt "konstigt" och flummigt.
Healing, meditera, yoga och hypnoser.
Jag kan verkligen rekommendera Dan som jobbar på www.ahtolahypnos.se
Han är supertrevlig och intressant!
Förklarar allt väldigt bra så man förstår.