/ Allmänt /

Jag älskar min familj och mina föräldrar.

Det finns så himla mycket jag vill se och uppleva men det känns som tiden springer iväg och jag aldrig kommer hinna allt jag vill göra.
Jag vill resa mer och se världen men finns ingen tid.
Jag vill så himla mycket att mina föräldrar ska fp se mer av världen  och få uppleva mer.
Jag vill uppleva saker med dom och resa tillsammans med dom.
Men det är svårt som ensamstående och egen företagare att både få tiden och pengarna att komma iväg på resorna jag vill.
Jag vill kunna ta med mina föräldrar och mina barn , jag vill inte se saker som mina föräldrar inte ser.
När jag va yngre bruka jag alltid säga att jag inte ville åka utan dom för det var så energikrävande att försöka berätta allt jag upplevt på resan så dom kände som jag gjorde där!! Haha.. 
Jag hoppas vi hinner... ❤️❤️❤️❤️❤️