/ Allmänt /

Utställning på Kv.Caroli.

Igår var jag på Kv Caroli ( gamla Caroli City) och riggade lokalen där jag kommer ställa ut mina tavlor under 9 dagar.
En stor tom butikslokal som jag kommer få nyttja.
Den är fantastisk och tavlorna lyser upp lokalen med starka kontraster och färger.










Idag fredag 24/10 startade vi och det gav enormt bra resultat.
Mycket människor som kom in och tittade, frågade mycket och gav enormt positiva kommentarer.


Eva Bessman stod för härlig Jazz musik och sång, Eva är inte bara begåvad med underbar röst utan äger fantastiska butiken Vindåkra som ligger inne på centret.
Absolut värt ett besök!




Jag lattjade lite med fotografen när han skulle ta sina bilder, fast jag lovar att jag var seriös på någon bild 😉





Jag kommer finnas på plats söndag eftermiddag och då är ni välkomna förbi.
Måndag-Torsdag kommer ni kunna se konsten genom dom enorma skyltfönstren, sen på fredag är det öppet igen att komma in och se då vi har en värdinna som finns på plats.

Välkomna!
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10152735266385027&id=555940026