/ Allmänt /

Triss!!

Nästa vecka fyller jag , Anton och min mamma år!

Ganska galet!
16 oktober är ett magiskt datum för oss.
Min mamma fick mig på sin födelsedag och Anton blev först beräknad på det datum oxå.
Ganska sjukt tyckte vi, men det är typ 5% som föder på beräknat datum?!
Men han valde att komma den dagen oxå, så det var en fantastisk 30års present jag fick!!!!

Nu blir min store kille 7år!
Vart tar tiden vägen?



Tyvärr blir det ju så att vi andra blur lite "bortglömda" eftersom all fokus blir på Anton, men man får anstränga sig lite extra för att ändå känna sig lite speciell den dagen samt fira min mamma lite extra!



Jag har bokat kalaset för Anton och hans kompisar på Laserdome, det kommer bli så kul!

Eftersom barnen åker till sin pappa i morgon så firade vi med lite resturangbesök i dag på Barrack på Limhamnsvägen.
Det va supermysigt och väldigt gott!







❤️❤️❤️