/ Allmänt /

Fantastisk uppvaktning och dagen efter.

Jag har nog aldrig någonsin blivit så uppvaktad i hela mitt liv.
Blommor öste in på salongen från både vänner och kunder, Champange, vin, glassbåtar och av kollegerna fick jag 5-kamp tillsammans med dom på Laserdome.









Dom hade haft en grupp på FB som hette "bakom ryggen på Therese Wahlgren"
Ordnat allt och ordnat passning till barnen hos min syster.
Ingen har någonsin gjort så för mig tidigare, lagt ner tid på planering och organiserat upp så för MIN skull.
Jag blev alldeles rörd!
Fick även ett fint videoklipp från en vän som sjöng för mig.
Otroligt!
Jag känner mig så omtyckt och uppskattad och är fortfarande rörd.

Jag jobbade hela dagen och slutade vid 18.00, sen åkte jag och Josefin på kurs på Tango palatset i Malmö där Wella hade en kurs.
Jag tycker det är enormt inspirerande att gå på kurser/visningar.
Även lärorikt eftersom jag jobbar även som instruktör/utbildare för Matrix.

Vi hade bokat bord på Paddys kl 20.00 så vi kunde tyvärr inte stanna på hela.
På Paddys möttes vi av Roland och hans man och Jenny, som är min närmsta vän och även kusin.
Virginia var sjuk och Martina var tvungen att jobba.
Jag ville bara äta och mysa med dom närmsta som jag står närmst så därför var det bara jobb och min väninna som var där.
Vi möttes även av underbara Ivan som är barchef som kom med välkomstdrinkar.
Jag äter alltid samma på Padfys för jag kan inte låta bli, jag äter alltid ankan , den är magiskt god!
Har ätit den i flera år och har svårt att ta något annat för jag älskar den.
Efter vi ätit satt vi kvar och surrade om allt möjligt, vi hade en supermysig kväll.

Jag ville göra nått mer men det va ju bara jag som var ledig idag ( dagen efter)
Så dom andra var tvungna att ta sig hem.
Jag gick förbi lilla torg på väg till taxin och mötte några vänner där. Dom skulle in på Centiliter & gram och jag hängde på.
Fler drinkar och ett litet besök på Etage senare, men etage kunde man likabehandling låtit bli.
Det fanns inget folk där, ljuger inte om jag säger att vi var typ tre personer på hela stället!
En snabb MJ dans bara för att, på dansgolvet som min underbara vän Todde som är DJ där tyckte va kul att fånga på bild! Hahaha


Sen blev det en taxi hem.

Idag har man varit lite trött men det var väl värt det. 😊
Jag hämtade Anton vid 15.00 sen rustade vi upp oss för att köra en utmaning mot varann som gick ut på att hoppa i alla vattenpölar vi såg på väg till Tyras dagis!
Hahaha
Vi hade så kul och blev dyngsura!!






Underbart att bara barn!

På kvällen så kom mina föräldrar och min syster och hade tagit med mat, det blev tacos och vi hade en underbart mysig middag tillsammans.
Anton och Tyra fick presenter av sin mormor och morfar som dom köpt i Grekland nu när dom var iväg.
Tyra fick en tröja med "frost" på och armband och Anton fick fotbollskläder med sitt namn tryckt på ryggen!


Supernöjd kille!!

Sen tog vi en bild tillsammans vi tre födelsedagsgrisar.
Insåg igår när vi fyllde år att det var sju år sen vi tog en sån bild så det va dags för en ny.


❤️❤️❤️