/ Allmänt /

Underbar komplimang.

I dag blev jag stoppad av en frisör från en salong nära mig som kallade på mig.
Hon ville berömma mig enormt för ett fantastiskt jobb jag gjort på hennes väninna för ett par veckor sedan.
Hon hade inte haft tid till ett så stort projekt att gå från mörkbrun till askblond.
Jag stod och jobbade till midnatt den kvällen med henne.
Alla på salongen hade sagt att det var ett sjukt bra jobb!
Hon hade varit borta på min salong och frågat efter mig dn dag oxå för att berätta.
Ägaren till salongen hade sagt att 
- Fan leta upp den frisören och headhunta henne hit till oss!!!
Detta är en fin och väletablerad salong mitt i city.
Jag blev otroligt glad för komplimangen!
Men framförallt glad för att folk vågar ge komplimanger framförallt till andra frisörer från andra salonger!
Det är underbart och det är så det bör va, men tyvärr i många branscher så tar konkurrensen över och många vill inte höja andra merän sig själva.
Jag jobbar inte så, jag älskar inspireras av andra i min bransch och tycker att vi ska pusha, stötta och hjälpa varandra istället!
Det va stort sv dom och jag blev jätte glad.
Detta jobbet var det.
Tack fina ni på grannsalongen! ❤️
 
Hair / frisör / gamla väster / hår / komplimanger / lilla torg / lyfta varann