/ Allmänt /

Nuddar men når inte!

Känner att jag hela tiden nuddar vid men når inte riktigt.
Känner att du är nära men ändå långt ifrån.
Vill jag eller vill jag inte?
Vad vill jag, vad vill jag inte?

Så nära men når inte.
Ska jag någonsin känna?
Kommer jag någonsin nå?
Tiden går och det är så mycket jag vill göra och hinna innan.
Men klockan tickar och livet är kort.
Njuter varje sekund men ändå känner jag hur det trycker på.
Vad är planen egentligen?
Kommer någon vinna mitt förtroende?
Är jag redo?
Kommer någon ha tålamod att få mig att våga?
Är livet en lek och vi borde släppa på pressen vi har?
Borde vi slappna av mer och låta allt bara ske?
Väntan är oroväckande men samtidigt har jag en bit kvar och jag är inte redo.
Eller är jag?
Önska jag var 30 igen men att jag hade min Tyra ändå. Anton fick jag när jag fyllde 30år så han har jag redan då.

Jag njuter men samtidigt saknar jag en trygghet som förr.
Saknar en kram när jag vaknar och någon som väntar på mig.
Jag samlar fortfarande bitarna efter ett trasigt hjärta och ett sviket förtroende.
Kan det läka någonsin?
Jag hoppas och slutar tänka.
Jag väntar på en trygg stabil man som orkar ge mig hopp på den sanna kärleken.

💋