/ Allmänt /

Väcker tankar.

Att få känna sig trygg och älskad är ett privilegium.
Att kunna bestämma över sitt eget liv är fantastiskt.
Att vara stark och frisk är få förunnat.
Slösa inte tid på saker du inte kan förändra.

Jag lär mig nya saker varje dag, om mig själv och om livet.
Jag har kommit mer och mer till insikt på vad som får mig att må bra och saker som drar ner mig.
Vill inte dras ner och tänker förändra det.
Jag gör vad jag vill, när jag vill och hur jag vill.
Och jag älskar att jag kommit så långt utan att påverkas av andra.
Men mina tester som livet satt mig i har både fyllts av glädje men oxå många tårar.
Men jag ser inte bara nackdelarna, jag lyfter fördelar numera.
Gör om och gör rätt.
Alla förtjänar att må bra och om du har folk i din närhet eller du gör saker som inte får dig att må bra, så är valet enkelt.
Ta vara på dig och livet, du får inte alltid en andra chans.
Det är här och nu.

❤️