/ Allmänt /

Vernissage och cancer

Fick en förfrågan för ett tag sedan stt ställa upp och ställa ut min konst och skänka 25% av intäkterna till barncancer.
R.A.C som är Rock against cancer arbetar för at vardagen lite bättre för cancerdrabbade barn.
Självklart ville jag det.
Jag tipsade om en underbar lokal i källaren på Johan P som ligger precis vid lilla torg.
Vi fick lov att nyttja den lokalen och vi kör på.
I morgon 29/8 kl 18.00 startar utställningen.
Jag tillsammans med 4 andra konstnärer kommer att ställa ut fram till 14/9.
Jag kommer försöka vara på plats så mycket jag kan hela perioden men framförallt helgerna.
Hoppas det kommer mycket folk och att det ger någonting.
Hoppas vi ses där.
Jag är så himla glad för att få vara med om detta.💋


Engelbrektsgatan 12 / akrylmålningar / gamla väster / johan P / konst / lilla torg / malmö / salong Engelbrektsgatan 12 / tavlor