/ Allmänt /

Utställning på Johan P

När jag kom ikväll till utställningen var där en del folk.
Lokalen är fantastisk och vi har fått till det ganska bra med tanke på att allt blev bestämt ganska sent.
Jag älskar lokalen som fan, underbar!
Min fina kund Rebecca kom förbi med sin sambo och hans bror och tog ett glas Champange.
Mycket komplimanger för mina tavlor och en spekulant på min uggla tavla! 
Vi får se vad som händer.
Jag passade på att äta när jag ändå var på en av Sveriges bästa fisk och skaldjursrestauranger!
Tog fisksoppa, oj va god den var!
Soppor är underskattat, ialla fall hemma hos mig.
Men nu när det blir kallare så kommer det lagas soppor hemma hos mig!

Jag har precis bäddat ner mig och säger God natt!
Långa dagar som väntar så nu får jag stänga för i kväll!
💋
fiskrestaurang / johan P / malmö / salong Engelbrektsgatan 12